It will be tomorrow - Sarà domani


The blues and pinks and greens of this painting made me happy from the very first moment: their freshness, their sweetness and their vitality inspired me thoughts of trust in the future, of hope in what will be tomorrow.
It is a new way full of possibilities that I'm following with my latest works: I let that art leads me through more abstract paths but actually closer to my heart and soul... and I hope that this intimate conversation may also reach you, that it may inspire also you to let go yourself at the pure contemplation of colors and shapes.

I blu e i rosa e i verdi di questo dipinto mi hanno fatto gioire fin dal primo momento: la loro freschezza, la loro dolcezza e la loro vitalità mi hanno ispirato pensieri di fiducia nel futuro, di speranza per ciò che sarà domani.
E' una strada nuova e piena di possibilità questa che sto affrontando con i miei ultimi lavori: lascio che l'arte mi guidi attraverso sentieri più astratti ma in realtà ancora più vicini al mio cuore e alla mia anima... e spero che questa conversazione intima possa raggiungere anche te, possa ispirarti a lasciarti andare alla pura contemplazione dei colori e delle forme.


It will be tomorrow - Sarà domani
50 x 50 cm
acrylic on canvas - ready to hang
acrilico su tela - pronto da appendere






__________________________________

Subscribe to newsletter - Iscriviti alla newsletter
Monthly newsletter with art inspirations, latest paintings, events
and esclusive discounts for you! > Read the past newsletters
Newsletter mensile con ispirazioni d'arte, gli ultimi dipinti, gli eventi
sconti esclusivi per te! > Leggi le newsletter passate

Post più popolari